26 Aralık 2015 Cumartesi

gümüş madalya



Üreme denilen salgın, bir tarihten sonra bitmeliydi. Çok uzadı bu iş. Mesela ben bu saçma sözleri sarf etmek zorunda kalmamalıydım. Ağız bu, büzsem büzerim lakin gereği yok. Ademoğlu evrimleştikçe, öldürdü yavaş yavaş tüm hayvansal dürtülerini ve sonuçta tek bir amaç için bir araya gelmiş aynı türün başkalaşmış formları, milyonlarca sperm arasından zaferle çıkan yeni hayal kırıklıklarına referans olmuş oldular. Bu yarışta ikinci gelenin akıbetini ise 'Günümüz Dünyasının Hayatta Kalma İlkeleri' adlı hiç çıkmayacak kitabımdan edinebilirsiniz. Sonuç olarak şöyle bir parodi ile evrenin sırrını çözdüğüme inanıyorum;
"Kahrolsun ulan yine mi cebelleşiyorsun o katana suratla" diyorum. Ters ters bakıyor suratıma. "Bir gün de cevap ver şu tam otomatiğe korkak mendebur" diyorum. "Konuşsam dilim varmiyor abi" diyor. "Sussan gönlün razı mı" diye inceden nüktedan, öbekdar bir cümle kuruyorum. "Abi lütfen siktir git artık" diyor. Gözlerine bakmadan alıyorum çantamı, Old Holdborn'umu ve kapı eşiğine geliyorum. The Exorcist'in can yakan karesinden bir esinti ile akıl alayım diyerek vücudum sabit, kafamı olağanca çaba ile geriye dönderiyorum ve "Siktim ben onu" diyorum...



Beyin Atleti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder