24 Aralık 2015 Perşembe

küllük



Çok fazla içiyorsun bu meredi bırak artık gibi bir şeyler geveledi dili ile dişi arasında. Gözlerim güneş ışığında özgürce uçuşan toz tanelerine sabitlenmiş, sersemlikle pakete işaret parmağım vasıtası ile pıt pıt dokundum, aldım bi dal, tam ağzıma götürürken, "Laf anlamaz piç! Geber! "diyiverdi canice. Biliyorum iyiliğimi istiyorsun dostum ve ben seninle nice badireler atlattım. Ciğerlerimi benden çok düşünüyor olman da beni ayrıca duygulandırdı, bu yüzden bu paketi gözlerinin önünde kırıp atacağım demek istedim çünkü insan olmanın o dayanılmaz kaideleri bunu gerektirirdi, ancak o küllük kokan pis ağzımla 'Sana mı kaldı lale bak işine' diyebildim. Pazar günleri nedense hep duş almak isterim. Haftanın bedenime kazıdığı pislikleri, lifle kazır kazır dururum ki çıktığımda yeni günahlara cari açabileyim diye. Yine bir pazar lakin bugün zift gibiyim ve çok mutluyum dostum lütfen bak işine...

Beyin Atleti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder